שלום צריך לבחון אם ישנה עילה לביטול העסקה מצד הלקוח. השאלה הראשונה היא האם הביטול הוא בשל חרטה צרכנית או פגם במוצר. אין אין עילה, כך שהמוצר לא פגום או שהמועדים לביטול עסקה חלפו, אתה לא מחויב לבטל את העסקה. כאמור, הדבר מצריך בדיקה פרטנית. לרוב אין ביטול לגבי מוצרים דיגיטליים בשל חריג המידע. ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
בברכה,
ליאור חאיק, עו"ד
מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים
לוי אשכול 31, רחובות
טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com
|