מכשיר EBAR-4000 שקניתי ב4/20 המכשיר תקול מחודש 7/20 - מים חמים מתיזים לצדדים.
בתחילה אמרו לנו ש"ככה זה". אח"כ שלחו טכנאי שלקח את המכשיר שלנו ומאז לא ראינו אותו. בכל ביקור משאיר לנו מכשיר חליפי שאינו עובד מסיבה זו או אחרת....
ביום רביעי האחרון הביא את המכשיר שלנו והתברר שבכלל לא נגעו בו.
הובטח לנו טלפונית שיחליפו את המכשיר (פנים בלבד חוץ מהפלסטיק העוטף) ואח"כ התכחשו להבטחה זו. ביקשתי לבטל את העיסקה ושיחזירו לי את הכסף וכמובן שלא מסכימים.
מה עושים?
|