רכשתי 2 מיטות ילדים 2 מזרונים ו2 כריות בתאריך 26.07.20 המוכר אמר שאקבל את המוצרים לפני החגים. בהזמנה רשום עד 45 ימי עסקים. בכל פעם שהתקשרתי נאמר לי שעדיין לא עבר הזמן ושעליי להמתין. ב 1.10.20 יצרתי קשר ושאלתי מה קורה אמרו שיחזרו אליי. ב 11.10.20 ביקשתי לבטל את העסקה. יצרו קשר עם בן זוגי ואמרו לו שהמיטות יגיעו מחר ב 12.10.20 בין השעות 16:00-20:00. בפועל הגיע בשעה 21:40 לאחר שביקשתי שלא יגיע. ללא הכריות ועם פגם קטן בארגז המצעים. האם יש עילה לתביעה. תודה.