| מה המשקל שיש להגדרה המילולית של התפקיד, במסגרת חוזה להסכם יעוץ מתמשך, למשל יועצת פרסום, יועצת מדיה דיגיטלית, יועצת שירותי לקוחות, וכו', האם להגדרה עצמה יש משמעות, במידה והחברה שמקבלת את השרות לא מרוצה, וזה מגיע לכדי תביעה. מה קובע, הם הפעולות כיועצת, למשל הגדרה בתוך ההסכם, מדיה דיגטלית, אז אפליקציות חברתיות, העלאת תכנים, מעקב תגובות. אם זה מפורט זה למעשה מהווה את התוכן הפנימי דל הגדרת התפקיד, וזה מגביל את התביעה לעניין המפורט בחוזה? או שמבחינה משפטית יכולים להביא הגדרות רחבות יותר, אם נוצרו במהלך הזמן, מעבר למה שמפוקט בחוזה מתוך רצון טוב לעזור ולתמוך?.איך בית המשפט יתייחס לתביעה, רק לפי המוגדר בחוזה עם הפרוט הפרוט שהוא ממש אופי מוגדר של התפקיד? זה מה שנראה לי הגיוני, שניתן לתבוערק על מה שמוגדר בפעולות התפקיד שהוגדרו בחוזה במפורש.
|