אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

שילמתי והמוצר לא סופק

  • ביטול בחברת האשראי
    דימה | 02/08/2020 23:19

    בעסקה טלפונית שלמתי בכרטיס אשראי דיירקט, התשלום ירד מייד, ו לא קבלתי התמורה. מה הדרך לבטל העסקה בחברת האשראי?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • שילמתי והמוצר לא סופק
      ליאור חאיק, עו"ד | 03/08/2020 13:52

      היי

      סעיף 10 לחוק כרטיסי חיוב קובע:

      הודיע לקוח למנפיק, בכתב, לגבי עסקה שנעשתה בינו לבין ספק באמצעות כרטיס אשראי, כי מתקיימים שניים אלה, יפסיק המנפיק לחייב את הלקוח בשל אותה עסקה, במועד קבלת ההודעה:


      (1) הנכס שנרכש בעסקה לא סופק אף שחלף מועד ההספקה שעליו הוסכם בין הלקוח לבין הספק, ואם מועד ההספקה כאמור טרם חלף – הספק הפסיק, דרך קבע, לספק נכסים מסוגו של הנכס שנרכש בעסקה;

      (2) הלקוח ביטל את העסקה.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תודה האם תוכל
        דימה | 03/08/2020 14:10

        תודה רבה לך. תשובתך מתיחסת להמשך התשלומים. האם תוכל לענות על השאלה שלי כפי הנראה שתארתי שהוא שונה?

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק