אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מוצר שלא סופק - אך התשלום לא בוטל

  • מוצר שלא סופק - אך התשלום לא בוטל
    טלי | 23/07/2020 16:50

    הי, אשמח לקבל עצה מה נוכל לעשות:
    רכשנו באינטרנט מדפסת לייזר צבעונית מחנות בישראל.
    יצרו איתנו קשר מהחנות ואמרו לנו כי המדפסת לא במלאי יותר, ודגם דומה (לא מה שהזמנו) יהיה זמין רק בעוד שלושה חודשים. 
    לא הסכמנו, וביקשנו לבטל את העיסקה.
    בעלת החנות הסכימה ואמרה שנקבל את כספינו חזרה (ביטול העיסקה עם חברת האשראי, בחודש שאחרי).
    עברו כבר כ 3 חודשים וטרם קיבלנו את כספינו חזרה (הכל מתועד גם במיילים מול בעלת החנות, ולאחרונה היא הפסיקה לענות לנו)
    אשמח לדעת מה האפשרויות שלנו - מאחר ומדובר בסכום כסף יחסית גבוה.

    תודה

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מוצר שלא סופק - אך התשלום לא בוטל
      ליאור חאיק, עו"ד | 25/07/2020 21:16

      היי טלי

      מציע לשלוח מכתב התראה לפני נקיטת הליך משפטי באמצעות עו"ד.

      אפשרות נוספת היא להגיש תביעה קטנה.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: [email protected]

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק