שלום
רכשתי מכשיר סלולרי של סמסונג של יבואן מקבל (סל נאו), חיפשתי אך ורק מכשיר עם הקלטת שיחות מובנה.
לפני רכישת המכשיר פניתי ליבואן הרשמי לוודא שיש במכשיר מהדגם המדובר הקלטת שיחות מובנה, נאמר לי לאחר בדיקה שאין, אבל הם עושים את את זה כחלק מהשירות ושאני יכול לרכוש את המכשיר ולשלוח אליהם לעדכון גירסה (השיחה הזו מגובה בהקלטה) ועל דעת כן רכשתי את המכשיר.
לאחר ששלחתי, זה חזר לנקודת השירות ללא עדכון הגירסה, פניתי ליבואן, והתברר שהם טעו ולא ניתן לבצע למכשיר זה עדכון גירסה.
אמרתי להם שרכשתי את המכשיר רק על סמך המידע שלהם ואין לי צורך במכשיר הזה ללא האופציה הזו, נאמר לי ללכת לחנות ושהם יזכו את בעל החנות.
ניגשתי לחנות, בעל החנות דיבר עם מנהל המעבדה של היבואן, ולא יצא מזה כלום.
התייבשתי שם בחנות למעלה משעתיים עד שהצלחתי להשיג את מנהל המעבדה (גם לבעל החנות הוא לא ענה) והבהרתי לו שרכשתי מכשיר אך ורק על סמך אינפורמציה שקיבלתי מהם ושמצופה שיעמדו מאחורי הדברים שלהם מבלי שאינזק, אך לא יצא מזה כלום.
נאלצתי להחזיר את המכשיר לבעל החנות ולספוג עלויות של דמי ביטול עסקה + עמלה, וכמובן טירחה (החנות רחוקה ממני) עוגמת נפש ובזבוז זמן.
מה ניתן לעשות במקרה כזה?
תודה
|