אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

איך מעבדה סבירה נוהגת?

  • מוצר שלא נדרש אחרי תיקון
    מוצר חשמלי שלא נדרש אחרי | 03/06/2020 09:42

    אני בעל מעבדת שירות למוצרי חשמל ביתיים.
    כשלקוח מוסר מוצר לתיקון הוא מקבל טופס תיקונים שבו מצוין שאין אחריות על מוצר שלא נדרש תוך 30 יום.
    אני מתקשר ומודיע ובכל זאת לא באים לקחת. האם אחרי 3 או 5 חודשים מיום המסירה עדיין יש לי מחויבות כל שהיא לללקוח?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • איך מעבדה סבירה נוהגת?
      צבי שמיר, עו"ד | 07/06/2020 19:05


       לדעתי לכל הפחות אתה צריך להוציא ללקוח תזכורת שאם לא יקח את המוצר תוך X ימים אז המוצר יושמד. 

      כמובן שאת התזכורת רצוי לתעד
      בברכה, 

      צבי שמיר, עו"ד
      מנהל פורום הוצאה לפועל 

      צה"ל 26, גן יבנה
      טל': 072-2485511; מייל: shamir@nonstop-law.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק