אני מנוי בשירות של אופניים שיתופיים, התשלום הוא לפי יחידות זמן, גיליתי במקרה שהם העלו את המחירים, מדובר בשירות שניתן למנויים בלבד.
האם הם חייבים להודיע על העלאת מחירים?
היי
באופן כלל צריך לבחון את הסכם ההתקשרות, אסור להעלות מחירים באופן חד צדדי. ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך. בברכה, ליאור חאיק, עו"ד מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים לוי אשכול 31, רחובות טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com
בתנאי ההתקשרות כתוב: "החברה שומרת לעצמה את הזכות לערוך כל שינוי בחוזה זה ו/או
בנספחיו לאחר מתן הודעה בכתב 14יום מראש ובהתאם לשיקול דעתה המוחלט של החברה"
במקרה הזה לא הייתה הודעה של החברה בשום שלב