אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

שמלה פגומה, אפשר לבטל את העסקה?

  • ליהי
    ליהי | 19/09/2019 13:29

    שלום,

    קניתי שמלה, ולאחר כחצי שעה שלבשתי אותה התברר שהיא פרומה בחלק התחתון שלה. יום למחרת טסתי לפנות בוקר ולכן לא יכולתי לגשת לפנות. כשבוע וחצי לאחר הקנייה ניגשתי לחנות ונאמר לי שניתן לשלוח אותה לתיקון. סירבתי לתיקון ודרשתי מוצר חדש לאור זאת שהוא נמכר פגום. לאחר כשבוע התקשרו אליי מהחנות ונאמר שהמוצר אזל ושאגיע לקחת מוצר אחר במקום. אני לא מעוניינת במוצר אחר במקום והם טוענים בפניי שזאת התשובה היחידה מבחינתם, בזמן שאני דורשת החזר כספי במידה והם לא מסוגלים לספק את השמלה ולאחר שהם מסרו לי מוצר פגום. עלות השמלה היא לא גבוהה - 150 שקלים. לאחר שהייתי מאוד נרגזת הם אמרו שהם ישיגו לי את השמלה. אני חוששת שהם ישלחו אותה לתיקון ויטענו בפניי שמדובר בשמלה חדשה. מה כדאי לעשות? האם יש לי בכלל סיבה לדרוש החזר כספי?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • שמלה פגומה, אפשר לבטל את העסקה?
      ליאור חאיק, עו"ד | 23/09/2019 20:47

      היי ליהי,

      זכותך לקבל מוצר תקין שאינו פגום, סעיף 11 לחוק המכר - אי התאמה.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק