שלום,
אמי עובדת מזה כ-13 שנה בארגון מוכר בתור מטפלת תינוקות וטבחית. היא טוענת כי מעולם לא קיבלה יום חופש, ובכל פעם שהיא מדברת עם המנהלת שלה לגבי זה, זו טוענת כי לא מגיע לה, מעבר לכך אין לה שום קשר להנהלת חשבונות, הכל דרך המנהלת של הסניף.
1. יכול להיות שזה קשור לעובדה כי היא עובדת 5 ימים בשבוע ולא 6 ?
2. אם כן, האם חלק מהימים שבהם היא לא עובדת לא אמורים להיות חופשה בתשלום (במסגרת הימים שמגיעים לעובד בשנה) ?
באופן כללי - כל פעם שהיא מעלה את הנושא "מנפנפים" אותה והיא פשוט התרגלה לזה. עברית היא לא השפה הראשונה שלה, ולכן אני מתכננת להתקשר למנהלת ולדבר איתה על כך.
אז בנוסף לשאלות הנ"ל, האם יש משהו שעליי לדעת, לשאול, לעשות ?
|