רכשתי שואב אבק אלחוטי והטענתי אותו במשך כל הלילה אבל הוא מפסיק לעבוד לאחר שימוש של מס' דקות ספורות. הסוללה שם כנראה לא תקינה. מהן זכויותיי, האם אני יכוחל לבטל את העסקה או לדרוש לקבל מכשיר חדש במקומו?
ברמת העיקרון אתה צריך לתת להם את האפשרות לתקן את המוצר, אך אם הם לא מצליחים או התקלה חוזרת ונישנית אתה רשאי לדרוש מכשיר חדש. בהצלחה, אבי קיסוס, עו"ד מנהל פורום צרכנות שלהב 117 ספיר, ערבה תיכונה טל': 073-7274466; מייל: info@ayk.co.il