| לפני כשלוש שנים רכשתי מקרר בקו ,מהשנה הראשונה התחילו בעיות, בתחילה החליפו כרטיס , בפעם השניה המאוורר עשה רעש הגיע טכנאי אמר אין רעש תקליטי והלך...הקלטתי שלחו שוב טכנאי שם אזיקון כדי שלא ירעיש,לפני שבוע המקרר התחיל להרעיש כמו טרקטור הגיע תכנאי שם כמה גומיות מתחת למדחס ואמר לי שאלה ההוראות שהוא קיבל, אמש התחיל שוב להרעיש שוב תשלכו טכנאי לקוסמטיקה, בנתיים אני בלי מקרר עם תינוקת בבית, למה ההתעללות הזאת בלקוחות? לא ביקשתי מקרר חדש בסך הכל ביקשתי שיתקנו את הבעיה כמו שצריך, שלוש שנים שאני סובלת מהשרות הנואי שלכם .. מישהו בבקשה מתחננת לעזרה ??
|