| שלום רב,ענין הגניבות בבתי מלון באילת הפך לשגרה, בעלי בתי המלון מתנערים מאחריות ואינם מפצים לקוחות, אל אף ידיעתם כי זו אחריותם, וזאת ע"י ניצול "יתרון הגודל". באומרם אין סיכוי לאזרח הקטן מול המנגנון המשפטי המשומן היטב של בית המלון. . במהלך ביקור במלון באילת נגנב בושם שאנל בעלות כ900 שח .פניתי למלון וחוץ מי חיפושים רבים בחדרי ושיחות מעליבות וחוסר אמון כלפי תלונה שלי מצד של עבדים המלון לא קיבלתי שום התייחסות. פניתי למהל מלון וקיבלתי תשובה בווטסאפ שאחרי בדיקתו העובדים דוברי אמת. מיותר לציין את גודל העוגמת נפש שנגרמה לי עקב גניבה גם יחס משפיל וטיפול לקוי.. לשלוח תשובה בווטסאפ ולא על דף רשמי של מלון? האם אפשר להגיש תביעה קטנה על עוגמת נפש וגם גניבת בושם יקר?
|