אתר הפורומים המשפטיים

יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ליעוץ אישי עם עו"ד

 
 
 

הודעות אחרונות

  • פורום לשון הרע 21:01   13/12/2018 שימוש בשם אדם ובתמונתו לשם רווח לכאורה, אתה מתאר פגיעה בפרטיות לפי סעיף 2(6) לחוק הגנת הפרטיות, קבלת טובת הנאה שלא על-פי זכות ...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 21:01   13/12/2018 תצהיר עד שלום אני רוצה להגיש תביעה בתביעות קטנותויש לי עד שהיה נוכח באירועהבעיה שהוא לא יוכל להגיע להעיד מ...
  • פורום דיני תעבורה 19:52   13/12/2018 דו"ח על החזקת טלפון שלום ליאור,אין מצב שהטלפון יישאר יציב על רגלך מבלי שתאחז בו.יש מצב שאחזת בנייד מבלי משים וזה הרגע...
  • פורום דיני משפחה 19:42   13/12/2018 צוואה הדדית שלום אביבית,השאלה לדאבוני לא ברורה.אשמח אם תנסי לנסח אותה באופן בהיר יותר. בברכה, עו"ד לימור ...
  • פורום דיני עבודה 19:31   13/12/2018 פנסיה שלום, אני עובד בגלידרייה כ 10 חודשים סטודנט במשרה חלקית, ושמתי לב שלמרות שחתמתי על טפסים לפנ...

כתב אחריות למזגן

  • הודעות שוטפות
  • חובת נתינת אחריות על מעבה מזגן
    יואל | 25/05/2018 18:05

    שלום,
    המזגן המרכזי שברשותי נרכש לפני מעל ל-7 שנים.
    מאחר ולא ניתן למלא בו גז מחדש ( בורח מידית ) ומזגן חדש עולה פי כמה וכמה מהפתרון הבא, החלטתי לרכוש את כל היחידה שיושבת מחוץ לבית ( המעבה ) - חדש לחלוטין.

    ספק מורשה ע"י היצרן מכר לי את המעבה, אך מסרב להעניק כל אחריות שהיא ( אפילו לא יום בודד ) על תקינות המעבה, בטענה שהיצרן לא נותן אחריות ל-"חצי מזגן".

    1. אני מבקש לשאול האם ישנה חובה כלשהיא על היצרן במקרה זה לספק אחריות למעבה ?
    2. האם ישנם תקדימים משפטיים רלוונטיים ?

    בתודה, יואל.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • כתב אחריות למזגן
      ליאור חאיק, עו"ד | 27/05/2018 12:11

      היי יואל,

      תקנות האחריות לאחר מכירה מסדירות את הנושא ומחייבות יצרן או יבואן לתקן קלקול שנתגלה במוצר במהלך שנת האחריות הראשונה,ללא תמורה.



      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תגובה
        יואל | 27/05/2018 13:16

        ליאור שלום, תודה על המענה.

        הבעיה היא שכאמור מדובר במזגן שנמכר לפני 7 שנים, ורק היום רכשתי את המעבה( היח' החיצונית) מחדש, מחות למסגרת האחריות הרגילה והמורחבת שהייתה לו.

        היצרן טוען שאפילו שזה פריט חדש לחלוטין - הוא לא מספק שום אחריות ל-"חצי מזגן"- אפילו שהפריט חדש לחלוטין, מקורי ויחידה שלמה בפני עצמה.

        האם בכל זאת חובה עליו לספק אחריות ( של שנה כפי שרשמת ) ?

        תודה,
        יואל.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ משפטי חייג: 077-9973868
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק