| שלום רב,
באוגוסט 2017 שהיתי במקסיקו וניסיתי למשוך כסף מכספומט השייך לבנק. הכסף לא הגיע אך החשבון חוייב ב1800$, כאילו כן הצלחתי למשוך. אני בדין ודברים עם ישראכרט כבר כמה חודשים, אין עדיין תשובה סופית, אך מבחינתם ולפי המסמכים שיש להם קיבלתי את הכסף ולכן לא מגיע לי החזר.
יש לי את כל ההתכתבויות עם נציג ישראכרט עוד כששהיתי בחו"ל, החל מהפנייה הראשונה ( שהם פנו אליי), האם יש עילה לתביעה ? האם ניתן לעשות משהו ? יש דרך להתמודד עם חברה כזו גדולה ?
|