| בתאריך 11.1 התחברתי להוט בעקבות הצעה שקיבלתי טלפונית - 250 ש"ח לחודש - חבילה שכוללת הכל (התקנה ללא תשלום, ממירים, טלפון, כל הערוצים למעט ערוצי הספורט שבתשלום, תשתית אינטרנט 200 מגה ושירות הVOD). כעבור שבוע קיבלתי הודעת SMS בה נכתב "לבקשתך שירות הVOD בוטל". לאחר בירור וויכוחים עם הנציג על עלות השירות,קיבלתי את השירות בחזרה לארבעה חודשים ללא תשלום. בתאריך 11.2 (כעבור חודש) חשבון הבנק שלי חוייב ב738 ש"ח. בבירור עם החברה נאמר לי כי נעשתה טעות של חיוב יתר+חיוב על התקנה. בנוסף נאמר שיבוצע זיכוי לחשבון על סך 149 ש"ח (ההתקנה) ואת שאר הזיכוי הם צריכים לשלוח למחלקה הפיננסית שלהם לצורך בירור וכן, יחזרו אלי תוך שלושה ימי עסקים. ביום הפנייה על החיוב הלא צפוי - ביקשתי להתנתק משירותי הטלוויזיה והטלפון ולהשאיר את האינטרנט וכן ביקשתי מהבנק להחזיר את התשלום. וכמובן שלא חזרו.. לאחר 15 יום חברת הוט חייבה אותי ב171ש"ח, כאשר התקשרתי לבירור ושאלתי למה פשוט לא חייבו ב250 וסגרו את הסיפור, ענו לי "אני לא רואה את החיוב על סך 171 ש"ח אך קיים לך חוב בסך 580ש"ח". טענתי שוב ושוב שלא הגיוני שיהיה לי חוב כזה אצלם וכי הייתי לקוח שלהם רק במשך חודש. בפעם השנייה נעניתי בכך שיעבירו את הפנייה למחלקה הפיננסית - כמובן דבר לא קרה. היום לאחר בדיקת מהירות האינטרנט בביתי נוכחתי לגלות שקיימת לי מהירות של 100 מגה ולא 200 כמו שהובטח, פניתי שוב לשירות הלקוחות של הוט כדי לעדכן את החבילה. נאמר לי שלא ניתן לעשות כך עקב חוב שעדיין קיים על סך 580 ש"ח לחברה. אחרי טענות ומלחמות עם הנציגה הובטחה לי שיחת מנהל לצורך בירור הנושא וכששאלתי מתי יחזרו אלי נעניתי "היום, קצת יותר מאוחר". בהכנות לשיחת המנהל בדקתי חיובים של שבעה חודשים לאחור ונוכחתי לגלות שלמרות שהייתי מנוי על מחיר קבוע לתשתית אינטרנט בלבד, בכל חודש חוייב כרטיס האשראי שלי בסכום שונה בצורה קיצונית מהחודש הקודם לו (89 - 189 -170 - 55 - 19.5 וכו'). אך כמובן, לא חזרו אלי בפעם השלישית או הרביעית, לא מנהל ולא פיננסי. מעוניין לקבל ייעוץ לגבי: 1. יש עילה לתביעה נגד החברה? 2. מה לגבי התשלומים מחודשים קודמים?
|