| שלום רב,
לפני כ-7 חודשים
רכשנו מקרר יקר מחברה מובילה בתחום בכ- 14,000 ₪.
לאחר כ-3 חודשים
המקרר התחיל לעשות רעשים (טרטור) אך לא באופן רציף.
כבר 5 פעמים בקרו
אצלנו טכנאים, אשר לא הצליחו לשמוע את הרעש בפועל, אלא רק בהקלטות שהקלטנו.
יש לציין שהטכנאים
שהיו אצלנו לא "התאמצו" במיוחד כדי למצוא את הבעיה ואף היו ביקורים
שהיינו "תחנת איסוף" לטכנאים שהשאירו עבורם חלפים ללקוחות אחרים.
בפעם האחרונה בה
ביקר אצלי טכנאי הוא השאיר אותי עם תקלה חדשה במקרר לה הוא גרם ועזב את ביתי בטענה
שטכנאי אחר אמור להגיע לטפל במקרר. אכן הגיע טכנאי אחר אך רק כדי לאסוף חלקי חילוף
שהשאיר עבורו הטכנאי הראשון והוא אף לא עדכן אותו שעליו להמשיך את הטיפול במקרר.
הוא אף לא הסכים לבדוק אותו בטענה שהוא ממהר ללקוח אחר. עד היום כ- 5 ימים לאחר
ביקור הטכנאי לא הגיעו לטפל במקרר שלי.
כמו כן, שבכל פעם שמגיע טכנאי עליי לצאת מהעבודה מס' שעות לפני סוף היום (מאחר והטכנאי מגיע בשעות היום) וכן במקרה אחד
הטכנאי הודיע כשעתיים לפני שאמור היה להגיע שהוא חולה כאשר כבר יצאתי מהעבודה.
אשמח להמלצתכם כיצד
עליי לפעול מול החברה.
האם באפשרותי לתבוע
בתביעות קטנות ומה עליי לתבוע? החלפת המקרר בחדש? פיצוי? אחריות נוספת?
|