שלום, רכשתי לפני כמה חודשים בר מים חדש שהיו בו תקלות וקבעתי עם החברה ביקור טכנאי ליום שישי ב-10:00 בבוקר הטכנאי לא הגיע ולא הודיע שלא יגיע.. לאחר זמן מה שוב עוד בעיה בבר מים ושוב קבעתי טכנאי לשישי ושוב הסיפור חזר הטכנאי לא התייצב ולא הודיע על כך. החברה מתנערת מאחריות וטוענת שלא רשום לה כלל שהטכנאי היה אמור להגיע וחובת ההוכחה היא עליי , מדובר בחברה קטנה שלא שולחת סמס או מייל שמידע על ביקור קרוב של טכנאי וכל שכן לא מתעדת אי הגעה של טכנאים שלה לשטח וההוכחה לכך היא שהייתי צריך לרדוף אחריהם מיוזמתי שוב לאחר אי ההגעה ולקבוע איתם הכל מחדש עם תאריכים רחוקים חדשים... במידה שארצה לתבוע אותם ע"פ חוק הטכנאים האם חובת ההוכחה היא עליי שהזמנתי טכנאי? כיצד אוכל להוכיח זאת אם אין בידי סמס או מייל מהחברה שמתעד זאת , לא ראיתי שהחוק מכריח את החברות לשלוח כאלה...? מה זה אומר שבחוק הטכנאים ניתן להגיש תביעה ולדרוש את הפיצויים ללא צורך בהוכחת נזק? תודה
|