| מדובר בד"כ בשם, לוגו, או תאור אחר של עסק אחד, בעל מוניטין, שעסק שני עושה בהם שימוש, ובכך מטעה את הלקוחות לחשוב כי הם קונים מוצר או שירות מהעסק הראשון. זוהי עוולה המוגדרת בחוק עוולות מסחריות, ונוסחה המשפטי להלן:
"(א) לא יגרום עוסק לכך שנכס שהוא מוכר או שירות שהוא נותן, ייחשבו בטעות כנכס או כשירות של עוסק אחר או כנכס או כשירות שיש להם קשר לעוסק אחר.
(ב) שימוש של עוסק בשמו בתום לב, לשם מכירת נכס או מתן שירות, לא ייחשב כשלעצמו גניבת עין".
|