מתוך: פורום תביעות ייצוגיות
 
  • הודעות שוטפות
  • גבייה עבור החלפת מדחס
    מיכל | 27/08/2019 09:49

    ברשותנו מקרר בן שנתיים אשר הפסיק לקרר במוצש וכמובן שמזון התקלקל ונגרמה לנו עגמת נפש רבה . התקשרנו ביום א בבוקר למוקד שרות ונקבע לנו טכנאי ליום ב בבוקר לאחר בדיקה הוחלט שמדחס המקרר התקלקל .קנינו את המקרר מפני שהוא אמור להיות מוצר מעולה אשר עובד ללא תקלות ומפני שיש 10 שנות אחריות על המדחס. בחרנו לשלם יותר על מקרר ולהיות רגועים אך לצערנו לא זה המצב ואנו נדרשים לשלם 700 שח על החלפת המדחס .

    משום מה עניין עלות העבודה לא מוזכר בשעת קניית המקרר וגם לא כתוב על השלט בדלת המקרר שמספר על 10 שנות אחריות .

    אם החברה בטוחה ואחראית למוצריה ומפרסמת זאת ברור שאם יש פגם על החברה לכסות כיסוי מלא גם את עלות העבודה או הגז שלא היו נגרמים אם היה המדחס תקין .

    אנו מבקשים מהחברה לכבד את עצמה, את הבטחותיה ואותנו הצרכנים ולהחליף ללא עלויות נוספות את המדחס במקרר שלנו .

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • יש לבחון את עובדות המקרה באופן פרטני
      עו"ד עמירם טפירו | 02/09/2019 17:20

      מיכל שלום,

      לצורך מענה מלא לשאלתך, יש לבחון מספר רב של נתונים: כתב האחריות, המצגים טרם הקניה, התיקון הנדרש וכיו"ב.

      אציע לך לפנות לעו"ד לשם ביצוע התייעצות פרטנית.


      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      בית אמות משפט, שד' שאול המלך 8, ת"א
      טל': 03-7556999; מייל: amiram@tab-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש