בשלוש השנים האחרונות אני מבוטח באחד מחברות ביטוח הישיר. הביטוח כולל ביטוח מבנה + תכולה + ביטוח לנזקי צנרת.
לרוע מזלי בשנת 2018 היו לי שתי תביעות על נזקי צנרת ובשנת 2019 הייתה לי תביעה נוספת. השנה רציתי לחדש את הביטוח
שמסתיים בסוף חודש 08/2019 אבל לצערי חברת הביטוח מסרבת בטענה של ריבוי תביעות כנגדה ולדעתם הם חושבים שיש לי בבית צנרת לקויה. בהתחלה הם הסכימו לחדש את הפוליסה אך התנו את החידוש בכך שהפוליסה לא תכלול מרכיב של צנרת. אבל לאחר מכן הם מסרו לי
שאין ביכולתם לבצע הסדר זה מכיוון שיש על הדירה משכנתה ובגלל זה הם לא מעוניינים שאחדש את הביטוח לשנה נוספת. והשאלה הנשאלת היא, האם לחברת הביטוח יש את היכולת החוקית לפסול לקוח רק בגלל שהיו לו תביעות ?
למותר לציין שאני מבוטח כבר שנים רבות בביטוח דירה ורצה הגורל שצבר התביעות היה סמוך.
הראשונה ב- ספטמבר 2018
השנייה ב- נובמבר 2018
השלישית ב- מרץ 2019
בשנים שלפני כן לא היו לי תביעות !
אבקש את התייחסות עורכי הדין מנהלי הפורום.
בתודה ובהערכה רבה
אבי
|