שלום רב,
כללי הפרסום, כוללים שורה של אמצעים בהם רשאי עורך דין לפרסם את עצמו, וכן כללי הפרסום קובעים אפוא שורה של אלמנטים אותם עורך דין רשאי לפרסם.
הדין בהתאם לכללי הפרסום, על אף התיקון הנרחב שלהם, הוא כי מה שלא מופיע בכללי הפרסום - הוא אסור.
ללמדנו - כי הצבה של לוגו של משרד עורכי דין, על רכבו של עורך הדין, היא לא אמצעי או מיקום, שמופיע כמותר בכללי הפרסום.
מכאן, שחל איסור על פרסום מהסוג דנא, על אף התיקון שהתווסף לכללי הפרסום.
הדבר גם עולה אפוא בקנה אחד, עם החלטה ישנה של וועדת האתיקה הארצית מחודש אפריל 2016, גיליון 61:
הוועדה אינה מאשרת להדפיס את לוגו המשרד על גבי רכב בשחור לבן ועל גבי שקית אריזה לתיק. המבוקש נוגד את האמור בסעיף 3 לכללי לשכת עוה"ד (פרסומת) התשס"א-2001, הכולל רשימה סגורה של דרכי פרסומת מותרות )החלטת פרסומת מספר 33/15).
בהצלחה!
בברכה,
אדם אשכנזי, עו"ד
מנהל פורום אתיקה מקצועית
רחוב האורגים 21, אשדוד
טל': 08-6538011 : Adam@an-law.co.il
|