אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות

גישור זוגי - פתרון יעיל למצבים שבהם היעילות אבדה

  • 09/02/2015
  •   מאת: דגנית יפרח
  • צפיות: 9976
זוגיות היא נושא סבוך ומורכב, ברגע שמחליטים לפתוח בתהליך גירושין שוכחים את הסיבות שלשמן הזוג החליט מלכתחילה ליצור שותפות זוגית והקמת תא משפחתי משותף. שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום דיני משפחה

גישור זוגי מעניק לצדדים תמונה אובייקטיבית בנוגע למציאות החדשה שנוצרה בתוך הזוגיות. כאשר זוג מחליט לפנות למגשר מוסמך הוא מעניק את הסמכות לגורם צד שלישי ניטאראלי, שיש בידיו את הכלי המקצועיים למצוא את עמק השווה ולהוביל תהליך אשר בסופו כולם יוצאים מנצחים.

לרוב זוגות שנקלעו למצב של הליך גירושין מפתחים צורך בנקמה, שיחרור כעס בלתי נשלט, וכדומה.. כל אלו נובעים מאבדן השליטה במציאות הקיימת, ואין להם בסיס עובדתי שיש בכוחו להוביל למקום מתוקן וטוב יותר.

על ידי הליך גישור זוגי ניתן לבאר את התמונה ולגרום לצדדים לחשוב בשיקול דעת ובהיגיון, עד לניסוח הסכם גישור שעתיד לקבל תוקף משפטי משופט לענייני משפחה בבית המשפט.

בין בני זוג מתגרשים עלולים לקבל פנים מכוערות מאוד, ובני אדם שנחשבים לשקולים ואחראיים עלולים לפעול מעשים שלא משקפים את מהותם ודרכם בחיים, דבר שבדיעבד הם כמובן יתחרטו שעשו, ואף יאלצו לשאת בתוצאות שנגרמו כתוצאה ממעשים אלו.

גישור זוגי מתחיל באפיון מקיף של תמונת המצב המשפחתית/זוגית, ובירור הנושאים ששנויים במחלוקת בין בני הזוג. כאשר מעורבים ילדים משותפים בתמונה, טובת הילד באה לפני הכל, דבר שבני הזוג מודעים אליו ואף רוצים בו מטבע הדברים.

מניסיוני בתחום ראיתי מקרים שהחלו במריבה נוראית ונתק מוחלט ונגמרו בשלום בית והחזרת הסדר על קנו. מצד שני, ראיתי גם מקרים בהם הגישור היה קשה ומורכב, לרוב כמעורב כסף ורכוש בעל ערך רב, אך גם במקרים קלים וגם במקרים קשים - על ידי גישור זוגי וניהול הסכסוך בידי גורם צד שלישי ניטראלי ומוסמך לעסוק בנושא, בסופו של דבר המחלוקת נפתרת על הצד הטוב ביותר.

open married cheat cheat on your wife
women who cheat women who cheat reasons married men cheat
married men who cheat with men find an affair
married men that cheat how do i know if my wife cheated go
open My boyfriend cheated on me why husband cheat on their wife
שאלות בנוגע לנושא? כנסו ל - פורום דיני משפחה
אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו'/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק