| בתאריך- 13/11/08 פניתי לשירות לקוחות במרכז ביג ב"ש לשם תיקון מכשירי הקודם מדגם- Sony Ericsson k610i אצל נציג שטען תוך כדי השיחה שאני לקוח לא רווחי.
כעבור שבוע לערך בתאריך- 19/11/08 ניגשתי לקבל את המכשיר מתיקון והמנהלת אשר הייתה בעמדה במקריות מחשידה הציעה לי לשדרג את המכשיר ולקבל הטבות מיוחדות. המנהלת הדגישה כי זהו מבצע חד פעמי וכדאי למהר והפנתה אותי לנציגה. לצערי, השתכנעתי והופתעתי לגלות לאחר מכן שההבטחות שהובטחו לא קוימו וכי מדובר בהטעיה, עקב טעות אנוש.
ולהלן דברי העסקה על-פי הנציגה:
1. התוכנית הנוכחית תהיה כמעט זהה לחלוטין עם חבילת החיילים שהייתה ברשותי.
2. התוכנית הנוכחית תכלול תעריף של 42 אג' לפי שנייה.
3. התוכנית הנוכחית לא תפגע בהטבת ה- 90% הנחה קבועה מראש ליעד הנבחר שלי.
4. התוכנית הנוכחית תבטיח קבלת 400 ₪ לחשבונית וקניית המכשיר מדגם-Nokia 3120 Classic ב-3 ₪ בלבד.
5. תנאים נוספים אשר לא רלוונטיים בנושא זה.
אציין כי, בזמן העסקה סמכתי בתום-לב על מילותיה של פילאר. וכל ההבטחות הוסכמו בעל-פה ולא הוצג בפניי חוזה מודפס, אלא לוח דיגיטאלי אשר סרק את חתימתי למחשב.
ולהפתעתי, כאשר הגעתי בתאריך- 23/11/08 לשירות הלקוחות כדי לברר את העניין נמסר לי מפי הנציג אליו ניגשתי באקראי וממנהל הצוות כי העסקה הייתה שקרית ומדובר בטעות אנוש. ביקשתי מהם לתקן את הטעות והראש צוות טען בדרך התבטאות פוגעת ומעליבה שאין ביכולתו לעשות דבר, אלא לבצע מספר שינויים ברוטאליים שלהם הסכמתי מחוסר ברירה.
ואלו השינויים אשר ביצע בתוכנית:
1. התעריף לדקה השתנה ל- 55 אג' לדקה פי שנייה כתנאי יחידי להשארת הטבת ה- 90% הנחה קבועה מראש ליעד הנבחר שלי.
2. 400 השקלים הם בעצם הזיכוי על המכשיר ששולם ב- 3 ₪ ולא אקבל אותם לחשבונית.
3. שינויים נוספים אשר לא רלוונטיים בנושא זה.
אציין כי, במשך תקופה זו התעניתי מפעם-לפעם בפניות לשירות הלקוחות במטרה לתקן את הטעות ונגרמה לי עוגמת נפש שאין כדוגמתה. טרחתי רבות ובזבזתי כספים בנסיעות אל שירות הלקוחות, קיבלתי יחס משפיל ומבזה מצד הנציגים וכמובן, החוזה אשר חתמתי עליו הוא חוזה שקרי גם לפי דבריו של יאיר, כי בעצם התוכנית שסוכמה מלכתחילה אינה קיימת כלל.
ובכן, אוסיף ואציין שצרור הטעויות אינו נפסק מהפגישה עם יאיר. ועד היום הנני מגלה בתדהמה טעויות חמורות נוספות בתוכנית הקיימת, שנגרמו מנציגים שמתערבים לי בתוכנית ללא אישור ממני. וביטלו לי את ההטבה של ה- 90% הנחה ליעד נבחר ללא ידיעתי.
ובכן המשכתי לדבר ללא ידיעה על ההטבה שלא קיימת ורק כעבור חודשיים התברר לי שחלה טעות עקב קבלת חשבוניות בסכום חיוב גבוה מהרגיל. וכעת החברה חייבת לי מעל 500 ש"ח עקב הטעות ומעכבת את ההחזר בניסיון לשחד אותי בהטבות.
אציין כי המנהלת, ראש הצוות וכל שאר הנציגים במוקד זה מזלזלים בי בדרך משפילה ומבזה ואין ברצונה של הנציגה פילאר להיפגש איתי ולתת לי הסבר הגיוני.
כיוון שנעשו כאן עבירות חמורות ונגרמה לי עוגמת נפש רבה:
-בכוונתי לקבל את מה שסוכם מראש, או לבטל את העסקה.
-לקבל החזרים כספיים על כל הסכומים שנגבו בהטעיה ומרמה.
-לקבל פיצוי הולם והוגן על כל טרחתי להגיע לסניף פעם אחר-פעם. ועל כל טרחתי שמעבר להגעות לסניף, שביניהן גם פניות ליועצים ולמומחים אשר יתנו את עזרתם ודעתם בנושא.
-לקבל פיצוי הולם על הנזק שנגרם לי, הן מבחינה כספית והן מבחינה נפשית בסבל הממשי שנגרם לי עקב כל התעסקותי בנושא מסובך זה ובזבוז זמן יקר לטיפול בבעיה ושיבוש אורח חיי בצורה מחפירה.
כיום עברה כחצי שנה ואני עדיין נאבק עימם על החזרת הדברים שסוכמו מראש.
הם מרקדים על העניין ומרננים על כך שאין לי הוכחה שזה מה שהיא הבטיחה, אך יש לי חבר שהיה עד ונכח בפגישה הזאת.
מקווה שלמישהו כאן יש רעיון איך יוצאים מהבוץ הטובעני הזה ומראים להם מי צוחק אחרון...!
|