| רכשתי מכשיר GPS חדש דרך האינטרנט, המכשיר הגיע לא תקין והייתי צריך לשלוח אותו לתיקון, התכנאי שלהם טוען שהמכשיר נפתח ועוד אלף ואחת תקלות הוסיפו לי ודרשו ממני תשלום על התיקון - זה לא הבעיה, אני ישלם וינסה לדרוש החזר במכתב לפני תביעה, בשיטת המצליח כי אין לי כוח ללכת לבתי משפט על תיקון של 150 ש"ח במיוחד שהמכשיר עולה 350 כולל משלוח.
הבעיה החדשה היא שנתתי להם אור ירוק לביצוע התיקון וההסכמה על התשלום ביום ראשון והובטח לי ע"י מנהלת שרות הלקוחות שהמכשיר יהיה מוכן עד יום הזיכרון (יום שלישי) ביום שלישי התקשרתי כדי לראות מה קורה ואם אפשר לבוא לאסוף ונאמר לי שהמכשיר לא מוכן כי הטכנאי צריך ללכת הביתה והבטיחו לי שביום חמישי המכשיר יהיה מוכן וייצרו איתי קשר, כמובן שלא יצרו קשר ולא כלום.
נכון שיש כאן קטנוניות, אבל לאחר שמחייבים אותי לשלם על תיקון של מכשיר חדש, במיוחד כשתהקשרתי לאחר כ 10 דקות מזמן האיסוף בדואר (הכול מתועד) ואמרתי שהוא "הגיע" לא תקין ממש מלפני מספר דקות!
מה האפשרויות שלי בנושא?, האם החוק מחייב אותם לעמוד בהתחייבות שבע"פ לזמן התיקון?
האם ניתן לדרוש פיצוי כספי (עד עלות התיקון 150) על העיקוב בתיקון, מילא לא היו אומרים לי מתי יהיה מוכן...אבל הבטיחו לי והתארגנתי עם עצמי לפי זמנים אלו....
תודה לפורום ולעוזרים!
בברכה טל
|