| בתאריך ה-3.04.09 רכשתי ברנואר חנות בקניון גבעתיים, נעל עקב ג'ינס שנדלקתי עליה דרך הקטלוג שלהם, נעלתי אותה סה"כ פעמיים ותוך כדי הליכה ברחוב נפתחה לי הנעל!!!! הייתי בהלם איך ייתכן שאחרי פעמיים סה"כ שנעלתי את הנעל היא נפתחה ככה? מסרתי את הנעל בחנות רנואר באילת שם הייתי במשך השבוע ונאמר לי ע"י מנהלת החנות שיצרו איתי קשר מהשירות לקוחות של החברה ואם אני רוצה אז יישלחו לי זיכוי בדואר.
לאחר שחיכיתי כמה ימים התקשרתי לראות מה קורה והגעתי לבחור מהשירות לקוחות, ממנו נמסר לי כי הנעל בתיקון ויחזירו לי אותה כשיסיימו.
התעצבנתי נורא למשמע אוזניי, לא נראה לי הגיוני שידביקו לי את הנעל ויישלחו לי אותה חזרה, זה יכול היה להסתיים ברגל שבורה אמרתי לו גם שאני ממש לא מעוניינת בנעל ולא בשום נעל אחרת מהחנות שלהם שכן אם ככה נפתיה הנעל ייתכן מאוד שאף הייתה פגומה מלכתחילה.
ביקשתי זיכוי לא פיצוי ולא החזר כספי. כל מה שהיה לו לומר לי זה שאין מה לעשות ואלו הם הנהלים והנעל תישלח אליי חזרה, המשכתי להתעקש עמו אך גודל האטימות שהוא הפגין הוציאה אותי מדעתי!!!
אני לא יודעת מה לעשות כי גם כשהגעתי להנהלה, הם מתנערים מלהתייחס לדבריי השגתי מספר פקס של מנהלת שירות לקוחות ופיקססתי לשם מכתב יום רביעי אך עדיין אין כל מענה.
אנא מכם עזרו לי אני יוצאת מכליי, אין לי כסף לזרוק סתם ככה זה ממש מקומם שאין למי לפנות!!!
תודה אדר.
|