| שלום שמי אסף.
אימי רכשה בוואלה שופס מוצר, כשהשליח היה רגעים ספורים לפני הגיעתו לבית אימי, השליח יצר איתה קשר, אני סבור שכולם מכירים זאת שמתקשרים בכדי לוודא שאדם המזמין שרות נמצא, שיחה כזו בוצע, אבל בדרך מקורית שונה, הוא שאל את אימי לשמה, ולאחר מכן הוא אמר " תתפשתי אני כבר מגיע, מי זה שואלת אימי, הוא עונה לה השליח, את הזמנת מוצר נכון? היא עונה לו בחיוב, אז תתפשתי קדימה למה את מחכה.
כשהשליח הגיעה לבית אימי הוא לא העז להמתין בפתח הדלת כמקובל הוא פרז לפנים הבית.
ב"ה בכל נגמר בצורה כזו שהמוצר הגיע והשליח עזב את הבית ללא כל פגיע לאימי.
התקשרתי מיד ישירות לקוחות של וואלה שופס, סיפרתי לנציגה את סיפור המקרה, היא העלה לקוו את אחת האחריות של החברה המשווקת, סימנו את השיחה בצורה כזו שאחת מהם תחזור אלי עם שם של אותו שליח בכדי שאני יוכל ללכת למשטרה להגיש תלונה, חזר אלי סמנכ"ל תפעול של החברה המיאבת, ואמר כי רק בבוקר הוא יוכל לנסות לעזור לי כי אין אף אחד בחברת השליחויות.
ברור לי שאני צריך ללכת למשטרה להגיש תלונה.
1) למי אני צריך לפנות?
2) אם אני רוצה לטבוע - את מי אני צריך / יכול לטבוע?
3) מה היא מידת החומרה של מעשה שכזה לפי תפיסת החוקה שלנו / מדינת ישראל - חמור או לא חמור.
|