| ת.האירוע: ב4.8.10 ניסתי למשוך כסף מכספומט בתחנה מרכזית, לחצתי על כפתור בו רשום משיכה ובדיעבד הסתבר לי שהכוונה למשיכת כל היתרה שלי העומדת על 4,100. מיד לאחר לחיצת הכפתור הופיעה לי הודעה: "לא ניתן למשוך סכום מעל 4,000 ש"ח". ההודעה נראתה לי מוזרה כי הרי לא ביקשתי למשוך סכום מעל 4,000 ש"ח המתנתי כדקה וההודעה עדיין הופיעה לכן ניסתי למשוך כסף בכספומט ליד שם נאמר לי שאין לי אפשרות למשוך כסף. למחרת התקשרתי אל הבנק ואמרו לי שמשכתי בבת אחת 4,000 ש"ח, הסברתי להם שאני חיילת ומעולם לא ניסתי למשוך סכום כזה ולכן אמרו לי לחתום על כך ושיבררו לי את הנושא. פניתי גם לפניות לקוחות של בנק הפועלים וגם שם אמרו לי שיבררו את הנושא. הגעתי לבנק ב30.8.10 לדעת מה קורה ואמרו לי שאין תשובה אבל לא הייתה בעיה בכספומט ואין עודף של 4,000 ש"ח משמע הכסף יצא. את התשובה הסופית והמפורטת אמרו לי בבנק אקבל בהמשך. השאלה שלי אם פעולה של הוצאת 4,000 ש"ח בצורה אוטמטית ללא קבלת אישור ממני וללא מסך המראה הודעה של "נא המתן לקבלת המזומן" משמשת כקייס מספיק טוב כדי לפנות לתבעיות קטנות או שעליי לפעול בעזרת עורך דין פרטי המתמצה בנושא בנקאות והאם יש סיכוי שבכל זאת יחזירו לי את כספי גם ללא התערבות שופט. כמו כן אמרתי להם שברצוני לראות את מצלמות האבטחה אז נאמר לי שאת הפעולות שביצעתי לא ניתן לראות וגם נאמר לי שהכספומט פועל בצורה אוטמטית ואין אחראיות מצד הבנק על פעולות המבוצעות בכספומט ואפילו רמזו שהיה נוכל בקרבי שלקח לי את כספי בלי שהבחנתי אך לי לא ברור כיצד אני אזרחית שלא עובדת בבנק אמורה להסיק מההודעה: "לא ניתן למשוך סכום מעל 4,000 ש"ח" ש4,000 ש"ח יצאו בכל זאת וחשוב לי לציין שלא עזבתי את המקום והמתנתי מול הכספומט בערך כדקה.
|