| -מבלי לפגוע בזכויותי-
בהול ודחוף!
12 יולי 2010, 19:45ערב, שעון ישראל, א' אב התש"ע
תלונה על בנק לאומי (בנק מספר 10), סניף 940 (רח' רוטשילד בפתח תקווה).
נשלח לפניות הציבור של הבנק:
בקרוב תקבלו תלונה מכמה גורמים ובהם הפיקוח על הבנקים, אתר תלונה ועוד מספר גורמים.
המטרה:
1. פיטורי מנהל שרואה לקוח בחוץ ומזלזל בו - שם המנהל י.בשארי סניף 940 אשר ראה אותי בחוץ וצחק צחוק מרושע כשהשומר הסביר לו מדוע אני רוצה לדבר איתו בנושא החיש בנק. למותר לציין המנהל הזה נתפס על ידי ם ארבעבר יושב בכניסה לבנק ומעשן - הפרה בוטה על חוק איסור עישון במקומות ציבוריים.
2. פיטורי השומר ששמר במשמרת ערב בכניסה לסניף 940, בתאריך 12/07/2010 וסירב למסור את שמו.
3. תלונה נגד הנהלת סניף 940 עם הערה בתיקים האישיים של כל הנהלת הסניף שהעבירה את החיש בנק רק לבעלי כרטיס מגנטי בבנק לא בשעות הפעילות. כלקוח שאין לו כרטיס מגנטי הפקרתם את זכותי שהייתה נתונה לי מאז הצטרפתי ומתמיד אליכם ואף כשליח של הורי שהייתי מפקיד בשמם את ההמחאות. בכך הפרתם יסוד מהותי בנושא שירות הלקוח וכל הסבר מטעמכם יחזק את טענותי כלפיכם וכלפי אי היושר ואי השירותיות שלכם כלפי הלקוחות. בפרט לקוחות וותיקים.
4.הינכם נדרשים בזאת בפרק זמן של שבוע ימים להעביר במיידית את עמדת החיש בנק כפתוחה לכלל הציבור ולא רק לבעלי כרטיס מגנטי.
5. דבר זה יפורסם לרבים למען ידעו עוד משהו שבנק לאומי עושה לעומת בנקים אחרים הטובים יותר. אטימות ניהולית.
6. כצעד ראשוני משכתי את כל כספי מסניף הבנק. יאה שכל לקוחות הבנק יעשו כן ויעבירו כספם לבנקים אחרים אשר מעניקים ריבית גבוהה יותר ושירותים טובים יותר. תתביישו!
7. למותר לציין הליך העניינים הוקלט לצורך תביעה נגדכם. הכל מתועד!
8. לציין שאפילו עטים אין לרשום חיש בנק ליד שולחן הכתיבה.
9. לציין שהבנק מעביר ליום העסקים הבא בשעה 18:30 אך בשל תור גם אם הגעת בשעה 18:00 נכנסת לפקיד רק בשעה 18:35 וכבר הדבר נעשה ליום העסקים הבא.
10. לציין שבבנק יש רק שלושה עמדות ולפני כשנה היו חמש עמדות, לעומת זאת נשארו המספרים של עמדות 1-5 ולא רק 1-3. הדבר גורם לעומס המתנה ומחליש את השירות הלקוחות בבנק. בפעולות שלא ניתן לבצע באינטרנט.
11. רמת הבנק מתחת לכל ביקורת. לציין שמי שרוצה לשתות יכול לקבל שתיה רק בקומה הראשונה (שם לא היו כוסות היום) ובקומה השניה.
12. יובהר שהמעליות צרות מדי לכניסת כיסא גלגלים והדבר בפירוש פוגע בציבור הנכים.
13. לטיפול כל הגורמים לאלתר עם פיטורי העובדים האמורים, נזיפה ללא יכולת קידום בנהלת הסניף והבנק בכלל. ופיקוח בנק ישראל והמפקח על הבנקים על הסניף הזה והבנק הזה.
14. העיוורון שלהם לא גובל אלא הוא בפירוש יריקה בפרצוף הלקוחות הקשישים, הזקנים, החלשים ואלו שאין בידם כרטיס מגנטי מטעמים אידיאולוגיים.
אודה כמה כסף עלי לתבוע אותם? 10000 שח או יותר?
תודה.
|