| צהריים טובים,
כל שנה הבנק מבקש מהלקוח להאריך את מסגרת האשראי בעו"ש למשך שנה נוספת. מדוע הבנק דורש להדיע לסניף, לחתום על מסמכים ולבזבז לי שעות עבודה ? לא ניתן לעשות את העניין ע"י הפאקס או הדוא"ל.?
אגב, הפקידה אמרה לי את המשפט הבא: " המחשב חייב לראות את החתימה שלך על המסמכים" . לא ידעתי אם לצחוק או לצעוק...
(היא לא שמעה על אישור טלפוני של עיסקאות?!)
תוכל בבקשה להאיר את עיניי בסוגיה הזו, וגם האם יש הנחייה בחוק מטעם המפקח על הבנקים לצורה כזו של התנהלות מול הלקוח?
תודה והמשך יום נעים
|