אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

בנקאות - הארכת מסגרת אשראי

  • הארכת מסגרת אשראי
    בובספוג | 26/01/2010 13:28

    צהריים טובים, כל שנה הבנק מבקש מהלקוח להאריך את מסגרת האשראי בעו"ש למשך שנה נוספת. מדוע הבנק דורש להדיע לסניף, לחתום על מסמכים ולבזבז לי שעות עבודה ? לא ניתן לעשות את העניין ע"י הפאקס או הדוא"ל.? אגב, הפקידה אמרה לי את המשפט הבא: " המחשב חייב לראות את החתימה שלך על המסמכים" . לא ידעתי אם לצחוק או לצעוק... (היא לא שמעה על אישור טלפוני של עיסקאות?!) תוכל בבקשה להאיר את עיניי בסוגיה הזו, וגם האם יש הנחייה בחוק מטעם המפקח על הבנקים לצורה כזו של התנהלות מול הלקוח? תודה והמשך יום נעים

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • בנקאות - הארכת מסגרת אשראי
      עו"ד אבי זילברפלד | 27/01/2010 23:12

      שלום רב, ככל שחתמת על הוראות בפקס ו/או בטלפון, אכן התנהגות הבנק נראית בעיני משונה. מציע שתפנה לנציג תלונות הציבור באותו בנק ו/או אף למפקח על הבנקים. בברכה, זילברפלד אבי, עו"ד ונוטריון מנהל פורום בנקאות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק