| שלום רב,
לצערי, תופעה זו מוכרת לי היטב משלל מקרים של לקוחות. בד"כ הדבר מתרחש בחילופי מנהלים בסניף.
פסיקה ענפה של ביהמ"ש קובעת כי הבנק לא יכול בבת אחת להתנער מהתנהגותו רבת השנים מול הלקוח, וכי אם בדעתו לשנות התנהגותו "ולעבוד לפי הספר", עליו להודיע זאת מראש ללקוח, ולתת לו ארכה סבירה להתנהגות.
לאור זאת, ההתנהגות המתוארת - ראויה לכל גינוי. לו היה מדובר בשיקים שהפכו החשבון ל"מוגבל", היתה לך הגנה ראויה מה"הגבלה".
ביחס לבעלי השיקים - הסבר להם שחלה תקלה בבנק, ודאג לשלם להם הכסף במהירות.
בנוסף, מציע שתבדוק במהירות אפשרות לעבור לבנק אחר. בסניף הזה נראה שאתה "שרוף". יבחנו אותך תחת זכוכית מגדלת.
בברכה,
זילברפלד אבי, עו"ד ונוטריון
מנהל פורום בנקאות
|