אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מחשב פגום

  • פגיעה במחשב נייד ע"י טכנאי החברה
    אנה | 28/10/2008 11:37

    שלום, רכשתי מחשב נייד מבית עסק גדול בישראל, עקב תקלה בדיסק הקשיח הבאתי את המחשב למעבדה, בבית שמתי לב לרעש חריג והחזרתי את המחשב למעבדה לתיקון חוזר, מאז חזרתי אם הרעש שהחמיר 3 פעמים למעבדה. דרשתי החלפת מחשב למחשב חדש כי התקלה נוצרה באשמת החברה. בחברה הסביר לי נציג השירות לקוחות שלא יתנו לי מחשב חדש בשום אופן, הם יכולים רק לנסות ולתקן את הקיים. לטענותיי על ניסיונותיהם הכושלים עד כה ענה הנציג שזהו תיקון אחרון ורביעי ויותר אני לא אצטרך לחזור אליהם. מדובר במחשב בן חודשיים שכמעט ולא היה בו שימוש עקב היותו רוב הזמן במעבדה. מה אפשר לעשות, אני חושבת שהם חייבים לי לפחות פיצויים על כך שלא פתרו את התקלה והייתי ללא מחשב בתקופת לימודים, שלא לדבר שהם חייבים לי מחשב חדש על כך שפגעו בנוכחי. האם יש טעם לתבוע אותם בבית משפט? תודה מראש, אנה.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מחשב פגום
      | עו"ד יקי רנד | 28/10/2008 13:31

      משאלתך אני מבין כי טרם תוקן המחשב. בעקרון, בית העסק אשר מכר לך המחשב, חייב בתיקון המחשב במסגרת האחריות, לה את זכאית. במידה והתיקון המיוחל לא מתבצע, את זכאית לבטל העסקה ולדרוש כספך בחזרה, או לעמוד על כך כי המחשב יוחלף בחדש. אם בית העסק לא שועה לדרישותייך הלגיטימיות, ניתן בהחלט להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות, במסגרתה תוכלי לבקש מס' סעדים חלופיים, לרבות, בקשה כי ביה"מ ייתן צו להחלפת המחשב, או ביטול העסקה. כמו כן, במסגרת התביעה, תוכלי לתבוע פיצוי כספי על הנזק שהוסב לך.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק