| לפני יומיים ביצעתי ביטוח מקיף לרכבי בחברת "שירביט"בשיחת טלפון עם נציגה לא הביאה לידיעתי כי על ביטול העסקה מצידי אקנס כספית
היום לאחר שהגיעה לידיי הפוליסה בדואר חשכו עיניי,שם כתובים דברים שלא סוכמו,הבנתי שהולכתי שולל ורומאתי,
התקשרתי אל החברה בקשתי לדבר עם נציגה בכדי לבטל לאלתר את הפוליסה ולממש את זכותי לביטול עסקה מאחר ולא עברו שבועיים ואף לא 24 שעות,
אמרה לי הנציגה כי ישנה הקלטה שבה אמרו לי כי הביטול מחייב אותי בקנס,עניתי לה "הלוואי וישנה הקלטה אני מאוד מקווה כי אז האמת תתגלה ויוכח כי אתם משקרים",
בכל אופן התקשרתי לחברת האשראי שלי ואמר לי הנציג כי אם זו עיסקה בהוראת קבע אז ניתן לחסום ואילו אם זו עיסקה אחת מתוך אז לא ניתן לחסום,
שאלותיי הן
האם החוק עומד לצידי לאור הדברים הללו מול חברת הביטוח ואין להם זכות לקנוס אותי מאחר ולא עברו 14 יום מיום ביצוע העסקה?
מהו החוק בכרטיסי האשראי ובאילו מיקרים ניתן לחסום עסקאות?
אנא תשובה מהירה ומקצועית בלבד.
|