| שלום לכולם. אשמח לקבלת יעוץ והכוונה לגבי המקרה שלי. אני מתנצל מראש על אורך ההודעה אבל חשוב לי להסביר את כל הפרטים.
לפני כשבועיים, רכב "חתך" אותי בכביש וגרם לי לסטות ימינה לכיוון המדרכה. הגלגלים הימניים פגעו במדרכה והתפוצצו. כמובן שהרכב השני ברח. התקשרתי לחברת הביטוח והם הודיעו כי הם שולחים לי גרר. מכיוון שהנזק היחידי היה הנזק לשני הגלגלים, לא פתחתי תביעה מכיוון שעלות תיקון הנזק פחותה מההשתתפות העצמית. חברת הביטוח שלחה נציג מטעמה שהמתין עימי עד שהגיע הגרר, וגם הוא הסתכל על הרכב וראה כי הנזק היחידי הוא לשני הגלגלים. בעת העמסת הרכב על הגרר, צינור האגזוז נגרר על הכביש. שאלתי את מפעיל הגרר האם לא נגרם נזק לאגזוז והוא אמר שלא קרה כלום וכי בגלל שהרכב נמוך האגזוז קצת השתפשף. בעת הורדת הרכב מהגרר, הטמבון הקדמי השתחרר בצד הימני, ונשבר מלמטה (רואים ממש סימן חיתוך של הטמבון מלמטה). שני אנשים נוספים שהיו בפנצ'ריה בעת הורדת הרכב ראו איך הטמבון נפגע בעת הורדת הרכב. כששאלתי את נהג הגרר איך זה קרה, הוא מלמל משהו שהרכב נמוך (כי התפוצצו שני הגלגלים..) ואין מה לעשות ומיד נכנס לרכב ונסע מהמקום.
מאז, אנחנו ב"מריבות" עם חברת הביטוח. פנינו אליהם וביקשנו כי יפעלו להחלפת הטמבון שנפגע. בהתחלה אמרו לנו שישלחו משהו לבדוק את הרכב וכי זה יקח מספר ימים עד שיקבלו החלטה. אחרי מספר ימים נציגת חברת הביטוח התקשרה אלינו ואמרה כי השמאי אישר את הנזק ועלינו להביא את הרכב למוסך מסויים שם יתקנו אותו. עשינו כדבריהם, הבאנו את הרכב למוסך בבוקר, ובשעות הצהריים מתקשר אלינו בעל המוסך ואומר שהתקשרו אליו מחברת הגרירה ועכשיו הם לא מאשרים את החלפת הטמבון והם רוצים שאנחנו ניקח את הרכב למוסך שלהם בתל אביב שם יתקנו אותו (אנחנו גרים בצפון). בעל המוסך אמר לי שאין לו שום אפשרות לתקן את הטמבון, וכי הוא צילם אותו והעביר את התמונות לחברת הביטוח. למותר לציין שבאותו מועד הטמבון החדש כבר היה אחרי צביעה וכל מה שנותר היה להתקין אותו על הרכב. מאז, חברת הביטוח לא עונה לנו ולא משיבה לפניות שלנו. כמובן שבאותו מועד התקשרנו מיידית לחברת הביטוח ודרשנו כי יורו למוסך לתקן את הרכב, אבל הם מסרו לנו שהם צריכים לבדוק את העניין עם חברת הגרירה וכי בינתיים הם לא מאשרים את התיקון. הבהרנו להם כי אנו זקוקים לרכב עוד באותו יום (צריך להוציא את הילדים מגן) והבטיחו לנו כי מנהל יחזור אלינו תוך 24 שעות... כמובן שאף אחד לא חזר אלינו, למרות ששבנו והדגשנו עד כמה העניין דחוף ובסופו של דבר לא הייתה לנו ברירה ולכן שילמנו למוסך בצ'ק דחוי והוצאנו את הרכב. מאז, עבר שבוע, וחברת הביטוח לא נותנת לנו שום תשובה. כל פעם שאנחנו מתקשרים אומרים לנו שהעניין בבדיקה ושיחזרו אלינו, אבל כמובן שאף אחד לא עושה זאת. הם גם מפנים אותי לדבר ישירות עם חברת הגרירה למרות שאני מסביר להם שאני לא מכיר אותם וכי מכיוון שהם חברת הביטוח שלי והם אלו שהזמינו עבורי את הגרר, הם אלו שצריכים להסדיר הנושא מולם. מה עלי לעשות כעת? עלות התיקון היא גבוהה, כ - 5,000 ש"ח, ועל מנת שאוכל לשלם אותה בעת פירעון הצ'ק הדחוי עלי לקחת הלוואה ואינני רוצה לעשות זאת.
אודה על ייעוץ ומתן הכוונה. תודה מראש,
|