| שמע ידידי, הנהלים שלהם מוכרים לי. אתה יכול להקשיב לי ואתה יכול שלא, באמת שלא אכפת לי. מה שכן, אתה לוקח סיכון. אסביר את עצמי.
כאשר אתה במצב של בדיקת החבות מול ביטוח ישיר בקטע של שיחות הקלטה, יש שני מצבים, אחד מהם זה להאזין לשיחות הקלטה כאשר אתה עדיין לא הגשת מסמכים כדי לתבוע, המצב השני הו שהגשת מסמכים כדי לתבוע.
מצב 1
מכיוון שרק דיווחת , אך לא מסרת מסמכי תביעה כגון:
צילום רשיון נהיגה משני צידיו, צילום רשיון רכב, ספח א' רישום פרטי תאונה, חשבונית תיקון ואם שמאי מרשימה שלהם אז אפילו לא צריך חשבונית מקורית. מכיוון שלא מסרת כל המסמכים הללו זמני הטיפול הם 30 יום, אין תביעה, לא מחוייבים בזמני טיפול, מחוייבים בזמן הסביר וזה כבר על פי חוק הפרשנות סעיף 11 למיטב זכרוני כאשר חוזרים ועושים פעולה מסויימת כל כמה זמן, ובמונחי ביטוח ישיר חודש פחות או יותר
מצב 2
אתה מגיש את כל המסמכים שרשמתי למעלה, ואז על פי התחייבות שלהם כלפי הלקוחות וגם בנוהל של "תשלום תוך 10 ימי עסקים" שיחות הקלטה מבחינת הנהלים הפנימיים שלהם לא נחשבים לבדיקות חבות ולכן הם מחוייבים לבדוק את שיחות ההקלטה ולשלם תוך 10 ימי עסקים זאת מכיוון שבנהלים שלהם שיחות הקלטה לא מעכבות זמני טיפול (לדעתי מספיק פייר)
הקצ' הוא שאתה חייב לשלם למוסך תשלום דחוי ואם הם בכל זאת מסיבה כזאת או אחרת יעכבו את החזרת הכסף אז אתה בבלגאן עם הבנק.
כדאי שתרים אליהם טלפון ותשאל.
|