| שלום רב,
במהלך שנות עבודתי בחברה (8 שנים) עבדתי מול סוכן (מטעם החברה) שטיפל בתיק הביטוחי שלי (מנהלים ופנסיה). לאורך השנים וגם בימים אלה אני עדה לרשלנות מקצועית מצידו, לסחבת מתמשכת, למותר לציין את השעות הרבות ועוגמת הנפש שנגרמו לי. כגון:
1. פעמיים (2) במהלך שנות עבודתי ביקשתי לשנות את יחס הפיצול בין מנהלים לפנסיה לטובת הפנסיה אך הסוכן לא עדכן את השכר והדבר לא בוצע. (יש בידי מסמכים חתומים).
2. לא נעשה תיאום צרכים. עד סוף 2008 הייתי רווקה ללא ילדים אבל הייתי משויכת לפנסיה עתירת שארים!! שילמתי ביטוח מיותר בגין שארים שלא היו לי כרווקה והסוכן לא טרח לעדכן/לתאם איתי צרכים.
3. סחבת בנושא הסדרת פיצויים – פוטרתי. לא קיבלתי תשובות בזמן, מסמך 161 ו - 161 א (למס הכנסה) לא מולאו כראוי והיו חסרים מכיוון שהסוכן לא העביר את כל החומר לשכר. ונאלצתי לחכות זמן רב ולפנות פעמיים (2) למס הכנסה.חיכיתי למעלה משבועיים למסמכים המעודכנים!!!
4. מסמכי המשכיות (ריסק) שהעברתי לסוכן בפקס (ושאישר לי על קבלתם) לא עברו לחברות הביטוח! רק לאחר שקיבלתי התרעה מחברת הביטוח ישירות ופניתי לסוכן הוא אמר שיעביר לטיפול...
אלו רק מספר דוגמאות בידי רשימה מפורטת עם תיעוד של השיחות איתו..
לא החלפתי סוכן עד כה כיון שפוטרתי ורציתי לסגור את נושא הפיצויים לפני שאני נוקטת בפעולה כלשהיא (מחשש שזה יפגע בי).
שאלתי היא האם יש לי עילה לתביעה בגין רשלנות מקצועית (בפרט לגבי נושא הפנסיה שבגלל אי דיווח שלהם פגע בגובה הפנסיה הצפויה), האם אני צריכה להוכיח נזק כספי? ומה הפרוצדורה להגשת תביעה?
אשמח לעזרתכם, תודה מראש
רונית
|