שלום,
נתתי צ'ק לספק שהפקיד אותו באפליקציה של בנק הפועלים. הצ'ק חזר עקב הקלדה שגויה של מס' הצ'ק. כשראיתי בחשבוני (דיסקונט) שהצ'ק חזר - הודעתי לספק וסיכמנו שיקרע את הצ'ק ואעביר לו בביט. כך נעשה. למחרת הצ'ק הופקד מחדש. מי זה שהפקיד את הצ'ק? בוודאות לא הספק - אני מכירה אותו שנים רבות. הבנק שלו או הבנק שלי? הבנק שלי מסרבים לומר לי מי מהבנקים הוא זה שהפקיד את הצ'ק בשנית על דעת עצמו.
שלום רב,
העובדה שהשיק הופקד למחרת מלמדת שהשיק לא נקרע. בדוק היטב עם הספק
בברכה, שמחתי להיות לעזר, בכבוד רב, זילברפלד אבי, עו"ד ונוטריון מנהל פורום בנקאות "בית הלפיד", בן גוריון 34, רמת גן טל: 03-5753443, מייל: zilber-a@zahav.net.il