גלית שלום,
בתי המשפט פסקו מספר פעמים כי ביקורת צרכנים הינה חשובה ואינה מהווה לשון הרע, בהינתן כי הביקורת נצמדה לעובדות ולא לתיאורים מעליבים.
ככל שמה שכתבת פה בפנייתך זה כל מה שכתבת אודות המרפאה, אני לא סבור שיש לך ממה לחשוש.
יחד עם זאת, חשוב לענות למכתבי התראה ולא להשאיר אותם ללא מענה.
ממליץ לפנות לייעוץ משפטי בעניין.
בברכה,
אורי שורר, עו"ד
מנהל פורום לשון הרע
דוד המלך 1, תל אביב
טלפון:03-6005555 ; מייל: ori@gkl.co.il
|