דפנה שלום,
ראשית ברצוני להביע תנחומי.
חסרים פרטים רבים על מנת שאוכל להשיב על שאלתך, אך יחד עם זאת, אנסה להסביר מה נדרש במקרה מסוג זה על מנת לבחון האם קיימת רשלנות רפואית.
לצורך הוכחת רשלנות רפואית יש להוכיח כי קיימים כל אלה במצטבר:
קיימת חובת זהירות כלפי המטופל שהופרה הואיל ולא ננקטו אמצעי הזהירות הנדרשים.
כי נגרם למטופל נזק בעקבות הפרת חובת הזהירות.
כי קיים קשר סיבתי בין הפרת חובת הזהירות לנזק.
במקרה שלך, על מנת להשיב על השאלה האם לקופ"ח הייתה חובת זהירות, בשעה שהתקשרת, יש לבדוק את נסיבות המקרה בפירוט ובין היתר, הפרטים שניתנו על ידך בשיחת הטלפון, הרקע הרפואי של ביתך, האם היה בפרטים שניתנו על ידך טלפונית כדי להבין כי מדובר במקרה המחייב פעולה דחופה כלשהי מצדם מה התשובות שניתנו וכיוב', ואם היה בכך כדי לשנות את המצב.
כמו כן יש לבחון היטב האם הטיפול שניתן לביתך על ידי מגן דוד אדום וביה"ח היו נכונים וסבירים וכי לא הייתה כל רשלנות במתן הטיפול אשר גרמה לפטירתה של ביתך.
על מנת לבחון את המקרה ולייתן תשובות לסוגיות הנ"ל, אמליץ לך לפנות לעורך דין העוסק בתחום הרשלנות הרפואית, אשר רק לאחר קבלת כל האינפורמציה הנדרשת ואיסוף כל התיעוד הרפואי הרלבנטי והתייעצות עם רופא מומחה, יוכל להגיע למסקנה, ולייתן תשובה לשאלה האם יש מקום לתביעת רשלנות רפואית.
מקווה שעניתי לשאלתך.
איחולי בריאות ושלא תדעו עוד צער.
בברכה,
מיכל סטרוגו, עו"ד
מנהלת פורום רשלנות רפואית
רחוב בר כוכבא 23, V-Tower, קומה 3, בני ברק
טלפון: 054-2200008 ; מייל: michalstrugo@mfs-law.com
|