אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

המסך מחשב שבור

  • שיחה
    אבי | 23/02/2021 22:28

    שלום רב,

    קניתי מסך מחשב בסניף של רשת גדולה. לא פתחו לי אריזה. בבית גיליתי שמסך שבור. היתה אפשרות לראות שברים עוד בסניף.

    ברגע קבלת מסך בסניף, כשראיתי שמוכר מקבל כבר הלקוח הבא ולא מתכוון לפתוח אריזה, שאלתי:

    - אתה לא פותח אריזה?

    - אם אתה רוצה, אני יכול לפתוח.

    - אתה מבטיח שהוא בסדר?

    - הוד בסדר-בסדר.

    השאלה היא האם הייתי חייב לא לשאול אלא לדרוש לפתוח אריזה ולא לקבל מוצר ללא בדיקה? האם מדובר על מקרה של אשם תורם לכאורה?

    תודה רבה


    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • המסך מחשב שבור
      ליאור חאיק, עו"ד | 24/02/2021 11:22

      אין כאן עניין של אשם תורם.

      זכותך לקבל מוצר תקין ולא פגום לפי סעיף 11 לחוק המכר.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק