שלום רב, קניתי מסך מחשב בסניף של רשת גדולה. לא פתחו לי אריזה. בבית גיליתי שמסך שבור. היתה אפשרות לראות שברים עוד בסניף. ברגע קבלת מסך בסניף, כשראיתי שמוכר מקבל כבר הלקוח הבא ולא מתכוון לפתוח אריזה, שאלתי: - אתה לא פותח אריזה? - אם אתה רוצה, אני יכול לפתוח. - אתה מבטיח שהוא בסדר? - הוד בסדר-בסדר. השאלה היא האם הייתי חייב לא לשאול אלא לדרוש לפתוח אריזה ולא לקבל מוצר ללא בדיקה? האם מדובר על מקרה של אשם תורם לכאורה? תודה רבה
|