אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

סכסוך עם בזק בינלאומי

  • בזק בינלאומי ערמומיים
    דרור צפריר | 14/10/2020 15:30

    עשיתי בשביל אמא שלי בדיקות לגבי התנתקות מחברת תקשורת 

    מסתבר שאמא שלי משלמת על "שירות טכני פרימיום (שזה שירות טכני מרחוק)" ועל אימייל עם ענן של 25GB

    מה הקטע? שאמא שלי בת 60, לא יודעת מה זה אימייל 

    והחליטו לשלוח לה חשבוניות  לאימייל שהובילו אותה לשלם עליו 

    ואם לא הייתי מתקשר לבזק בינלאומי בשבילה, היא לא רק הייתה משלמת על זה 7 שנים (היא משלמת על זה מאז 2013) אלא היא הייתה 

    משלמת על זה כל החיים, פשוט מחוסר ידיעה הייתה משלמת על זה כל החיים

    ניסיתי לדבר איתם לגבי זיכוי כדי לסגור את זה בינינו והם דחו, אני חושב שאפנה לעורך דין

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • סכסוך עם בזק בינלאומי
      עו"ד משה כאהן | 21/10/2020 13:51

      שאלה זו לא מתאימה לפורום דיני חברות

      בברכה,

      משה כאהן, עו"ד
      מנהל פורום דיני חברות

      שד' שאול המלך 35, ת"א
      טל': 03-6914775; מייל: mk@kahn.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק