| שלום, אני מעוניינת לדעת האם עו"ד מחוייב לספק ללקוח שלו אמצעי לתיקשורת ישירה מולו (כמו מספר טלפון )בכדי שהלקוח יוכל לקבל מידע רלוונטי לגבי התיק שמטופל על ידי העו"ד, או מייל שעו"ד מחוייב לענות עליו תוך זמן מסויים, אפשרות להפגש איתו אישית וכו'?
אני אחת מהלקוחות של עו"ד, שכבר יותר מחצי שנה לא יכולים ליצור קשר איתו והוא מטפל בתיק שלנו. הוא לא עונה לאף טלפון, לא למייל והמשרד שלו סגור. יש לנו רק מספר טלפון של מוקד הפניות שאנחנו יכולים להשאיר את ההודעה לעו"ד, אבל לא לקבל שום מידע, מכיוון שלעובדי מוקד הפניות אין שום מושג למי הם מעבירים את ההודעות- זה לא מזכירה של המשרד. העו"ד לא חוזר להודעות שלנו. העו"ד רק כמה פעמים שלח לנו סמס כללי שהמסר שלו היה שהוא מטפל בתיק (מטלפון שמספרו הוא המוקד הפניות ), מבלי לענות על השאלות ששאלנו או לקבוע פגישה איתנו.
האם ההתנהגות כזו חוקית? אם לא, מה עלינו לעשות כלקוחות?
תודה רבה
|