| שלום, לאחר פנייה ישירה לבנק, נמסר לי בסניף אחד שעליי לפנות לסניף בו נפתחה ההלוואה ושחרור יזום יכול להתבצע מצידם בהתאם לנתונים. ניגשתי לסניף המדובר, הסברתי את הנושא. לאחר התייעצות פנימית של הבנקאית עם מנהלת המחלקה, חזרה אלי עם תשובה שאינם יכולים לבטל את ערבותי (כמובן שלא פרטו מדוע, "שיקולי הבנק", ואני הרי לא מקושר לחשבון) שלחו אותי לדבר עם הלווה עצמה, שתמצא ערב חלופי.
פניתי כמה פעמים בהודעות ובטלפון בצורה מנומסת ושקולה בדרישה לטיפול בנושא, פניותיי זכו לאפס התייחסות מצידה.
האם ישנה אפשרות משפטית לשינוי המצב?
|