חב מזגנים פרסמה בקטלוג המכירה ובמכירה עצמה נתונים שנסתבר שאינם קיימים כלל ועיקר . והדבר הסתבר רק אחרי התקנת המזגן. השיקול העיקרי שלי לקניית המזגן הוא האפשרות הקיימת (שנמצאת אצל מתחרה ) שנסתבר כאמור שאיננה קיימת .החברה איננה מכחישה את העובדה אך טוענת שהיתה טעות בפרסום ....ובנתיים הוציאה קטלוג חדש שאינו מופיע בו הפרמטר האמור ...הקטלוג המקורי נמצא אצלי.. מנהל המכירות של החברה הפנה אותי לנקודת המכירה לנסות לבוא עימם בדברים בסגנון של נאריך את האחריות ...או את הכבל המאריך ... ברור שבמודה או לא עוד רוכשים נפגעו האם ברמה האישית האגואסטית כדאי לערוך תביעה יצוגית או לקבל פיצוי הולם ולשתוק...