| בשעות הבוקר מיום 2.12.2013, התקשרתי
להוט ועדכנתי את מהירות האינטרנט שיש אצלי בבית. אחרי כמה דקות, חוויתי בעיות
בגלישה עד מצב שלא היה ביכולתי לגלוש בכלל באינטרנט.
אני עובד כפרילנסר בתחום התקשורת, שיווק
באינטרנט, התרגום, התמלול והשירותים המשרדיים (לינק לאתר שלי : http://www.dali-office.co.il/), לכן כמעט כל העבודה שלי מתבצעת
באינטרנט ואם לא תהיה לי גישה לאינטרנט אז אני נשאר בלי עבודה. יש לציין שהעבודה
שלי מתבצעת אך ורק מהבית.
התקשרתי לתמיכה הטכנית ודיברתי עם בחורה
בשם "גלינה", שעל סמך האינפורמציה שמסרתי לה, היא אמרה שהיא לא יכולה
לעשות כלום ושצריך לשלוח לי איש שירות, היא בדקה מתי המועד הכי קרוב לשלוח את איש
שירות ואמרה לי שאפשר רק ביום רביעי 4.12.2013, בשעות הצהריים, כלומר אחרי כמעט 48
שעות ממועד הפניה שלי !!!
אני הסברתי לה שאני עובד מהבית, ואם לא
יהיה לי אינטרנט תוך כמה שעות, אני עלול להפסיד כסף ולקוחות, אז ביקשה ממני להמתין
רגע, והיא תנסה לבדוק עם מנהל בכיר מהשירות. אחרי כמה רגעים, היא העלתה נציג בכיר
שהתחיל לדבר איתה, וככל הנראה לא ידע שאני שומע את השיחה שלו, היא
אמרה לו: "הוא לא יכול לקבל טכנאי ביום רביעי כי הוא עובד מהבית", אז
הנציג ענה לה: "אין סיכוי שהוא עובד מהבית, הוא ערבי, וערבים לא עובדים
מהבית" !!!!! והם פרצו שניהם בצחוק...
פניתי להם על בדרישה לקבל מכתב התנצלות + פיצוי
לגבי מכתב ההתנצלות: הם אמרו שיחשבו על זה
לגבי פיצוי: הציעו לי קפה ומאפה
השאלה שלי- האם יש קייס במקרה הזה להגשת תביעה???
|