שלום רב.
הגעתי לבנק הדואר ביום שישי 10.02.17 במטרה למשוך כסף מחשבון הבנק שמתנהל בבנק הדואר. בערך ב10:20 בבוקר נאמר לי שיש תקלה תכנית בבנק ולא ניתן למשוך כסף. לא יודוע כמה זמן יקח את שיטפלו בתקלה.
חזרתי לסניף הדואר 200 באילת בערך ב11:00 ונאמר לי כי עדיין יש תקלה ולא ניתן למשוך מזומן.
לאחר מזה התקשרתי לשירות לקוחות בנק הדואר ושם אמרו לי שתקלה תופלה ואפשר לגשת לסניף ולמשוך כסף.
הגעשתי לסניף ובסניף טענו שעדיין יש תקלה ולא נתן למשוך כסף מזומן מחשבון בנק הדואר.
התקשרתי שוב למוקד שירות ואמרו לי שתקלה תופלה ולא צריך ליהיות עם זה שום בעיה.
בסניף טענו שעדיין קיימת תקלה, אחראית של סניף התקשרה למוקד סניפים ולא הצליחו לחבר אותה למערכת בנקאית. ומוקד עדיין טענו שתקלה טופלה וככה מיספר פעמים.
ב12:05 נציגה של סניף הדואר אמרה לצאת מהסניף או שהיא מאיפה את כולם בעזרת המשטרה משטרה.
כתוצאה נשארתי לשישי שבת בלי כסף עם שני לידים קטנים בגילאים 5 שנים ושנתיים. אין לי כרטיסי אשראי ואם אין לי מזומן אין לי אפשרות לעשות קניות או למשוך כסף מכספומט.
אני מעוניין לתבוע את בנק הדואר. איזה תביע אפשר להגיש וכמה זה משתלם.
בתודה מראש.