| ראשית תזכרו כי מדובר על למידה של כל החוק הפרוצדוראלי של מדינת ישראל. חומר יבש, טכני ברובו,מלווה בפרטים רבים שעורכי דין מנוסים דולים אותו מהכתובים.
לכן, תשדלו ליצור עוגני זכירה אישיים, כל אחד על פי דפוס הלומד האישי שלו ועל פי דפוס הזכירה האישי שלו. אם לדוגמא הזכרון השמיעתי שלי טוב ודומיננטי יותר מהחזותי אז אולי כדאי לי ללמוד בחברותה, אם אני זוכר ע"י יצירת אסוציאציות שמיות , או אם אני זוכר ע"י יצירת תרשמי זרימה, השתמשו בזה.
איש איש על פי צרכיו. כמו כן, זכרו כי למידה מרובת שעות ללא הפסקות ואתנחתאות איננה יעילה, חלקו את היום למקבצי לימוד הגיוניים, לדוגמא 45 דקות למידה 10-15 דקות הפסקה. נסו לעבוד עם מרקרים בשיטתיות, לדוגמא עבדו עם 3 צבעים כאשר כל נושא מסומן בצבע, למשל צבע צהוב לנושא ראשי, תקנה בכחול, פס"ד ירוק, חשוב שהצבעים יהווה אמצעי עזר לשיחזור וזיהוי החומר הנושא.
בהצלחה.
|