| שיפצתי את הגיר ב-25.5.09. מייד התרעתי על בעיה בגיר, אך לטענת המוסך זה אמור להסתדר עם הזמן. לאחר כחודש טענתיי כי הגיר לא תקין עדיין- בהילוך 3 יש נקישה וקפיצה. הם טענו כי הכל תקין ובמשך הזמן יסתדר. כמובן, זה לא הסתדר.הרכב הפסיק לנסוע . שוב חזרתי למוסך. הם התנערו ואמרו שהאחריות פגה לפני כחודש . הייתי זקוקה לרכב לכן שיפצתי שוב בעלות של מחצית הסכום בתקווה שיהיה בסדר.
הגיר שוב החליק אחרי נסיעה מחוץ לעיר. חזרתי למוסך והמחשב הורה על תקלה בגיר. הם טענו כי התקלה חשמלית . שלחו אותי לתקן בחולון.
תקנתי ושילמתי. הגיר לא היה תקין מכנית לפני התיקון.
אני רוצה לתבוע, כי שילמתי סכום שקרוב ל- 10,000 ש"ח ועדיין לא ברור אם הגיר תקין או לא.
היכן להגיש תביעה- באיגוד המוסכים או בבית משפט לתביעות קטנות?
האם בית המשפט ידון בתביעתי ?
לדעתי יש כאן ניצול העובדה שאני אישה ולא מבינה מכנית.
בנוסף, הם נקטו בשיטת הסחבת כדי להתנער מהאחריות לגיר.
תודה על תשובתכם המהירה,
אוה
|