| בשבוע שעבר הזמנו נופש לכרתים דרך חברת איסתא. לקראת סוף ההזמנה שאלתי את הנציג לגבי ריביות בתשלום והוא אמר שכבר נגיע לזה. לאחר שלקח ממני את מספר כרטיס האשראי ותעודת הזהות אמר כי משלמים ריבית על תשלום אחד (1.16%) ועל 12 תשלומים (לכרטיס של גיסי) ריבית מופקעת אחרת שאני לא זוכרת כמה בדיוק. אמרתי שאני מעוניינת לא לבצע את העסקה והנציג אמר שכבר אי אפשר לבטל עכשיו ושביטול זה חיוב של 100%. נשארנו עם ההזמנה.
רצינו להבזמין למלון מסויים ונאמר לנו שכנראה לא יהיה מקום ושכדאי מראש שנזמין למלון אחר, ספציפי- שאת שמו נתן הנציג. סגרנו במלון האחר שנמצא במרכז הבילויים. היום, יום לפני הטיסה, התקשרו להודיע לנו שאין מקום במלון שהזמנו ושמעבירים אותנו למלון שנמצא 11 ק"מ ממרכז הבילויים ואשר בסביבתו אין לצעירים מה לעשות. המלון נמצא בכלל בעיירה אחרת. הנציג לא ידע בכלל לתת לי פרטים על המלון ואת כל הפרטים הוצאתי מפורום כרתים. בנוסף, הנציגה שהתקשרה לגיסי ובישרה לו שמעבירים אותנו מלון אמרה לו שכפיצוי המלון הוא הכל כלול וכשגיסי שאל מה זה הכל כלול היא ענתה לו- כמו בטורקיה, כולל ארוחות, אלכוהול והכל. כשהתקשרתי בעצמי לנציג שעשה איתי את ההזמנה הוא אמר שהכל כלול זה רק עם 3 ארוחות ולא שום דבר נוסף. ובנוסף אמר- זה יוון, לא טורקיה....
מפה לשם הסיפור הוא ארוך והעבירו אותי מנציג לנציג ואפילו פעמיים שיקרו שמעבירים למנהל משמרת והוא בעצמו אמר שהוא סתם עוד נציג...
כעת אני כבר שעתיים בשיחות עם איסתא לברר מה לגבי החופשה.
אנחנו 3 צעירים שעובדים קשה מאוד, לקחנו חופש מיוחד מהעבודות בשביל החופשה, חסכנו שקל לשקל וכעת הנציג אומר לנו- לא רוצים תבטלו...
ביטול החבילה באיסתא אומר מבחינתנו ביטול החופשה בכלל...
מה ביכולתינו לעשות?
קיבלנו שירות גרוע לאורך כל הטיפול בנו וכעת יש סיכוי שהחופשה שלנו מתבטלת...
מצטערת שהיה ארוך אך אודה מאוד מאוד לתגובה.
תודה,
מיכל
|